مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-07دانش

16 آذر 1402| از حضور پر تعداد مسؤولان در دانشگاه ها تا بیان صریح مطالبات دانشجویی


16 آذر امسال شاهد حضور پرتعداد مسئولین در دانشگاه ها و گفتگوی بی واسطه آن ها با دانشجویان بوده ایم، به همین جهت فعالان دانشجویی معتقدند 16 آذر امسال یکی از پرشورترین برنامه های برگزار شده در سال های اخیر بوده است.

-   قالیباف در جمع دانشجویان: آرمان خواهی همراه با واقع بینی کشور را نجات می دهد محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در بزرگداشت روز دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات رفت.

 رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه آرمان خواهی و مطالبه گری را رسالت تمام شما دانشجویان می دانم گفت: آرمان خواهی همراه با واقع بینی کشور را نجات می دهد.

    افزایش 12 برابری حقوق سربازان رییس مجلس در ادامه مراسم به حقوق سربازان اشاره کرد و بیان کرد: تا سه سال پیش، حقوقی که به سربازان پرداخت می شد، آنقدر کم بود که حتی هزینه تردد آنها در دوره مرخصی شأن هم تأمین نمی شد و لذا مجلس تلاش کرد و طی سه سال حقوق سربازان را به بیش از 12 برابر افزایش داد.

جنبش دانشجویی نیاز به تحول دارد زاکانی شهردار تهران در ویژه برنامه دانشگاه علامه گفت: جنبش دانشجویی جنبه ایجابی و سلبی دارد و هر 2 جنبه آن برای ادامه حرکت لازم است.

      وی افزود: جنبش دانشجویی باید خود را متحول کند چون مسؤولیت های بزرگی دارد و نیاز به بازسازی عمیق دارد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر 1402| از حضور پر تعداد مسؤولان در دانشگاه ها تا بیان صریح مطالبات دانشجویی

16 آذر 1402| از حضور پر تعداد مسؤولان در دانشگاه ها تا بیان صریح مطالبات دانشجویی